Liturgiebrief

Nog één keer lezen we uit de Romeinenbrief. Over ‘verdraagzaamheid’ gaat het. Of een spade dieper: over ‘elkaar aanvaarden’. Herkenbaar en actueel, in onze samenleving en ook in de kerk! Een goede dienst gewenst!

Deze dienst is ook te volgen via de livestream of de Lukas kastjes.
Er is oppas en kindernevendienst.

Mede namens de kerkenraad een goed weekeinde en een gezegende zondag toegewenst!

ds. Wim de Bruin